BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~SALAM UKHWAH~

PENGUTIPAN DANA BAGI PENUBUHAN SEKOLAH RENDAH ISLAM AL AMIN KEMAMAN...

ASSALAMUALAIKUM W.B.T....

Ana NURKHAIRINA AMELIA BT ABDUL AZIZ...sedang ditarbiyyah di SEKOLAH MENENGAH AL AMIN KEMAMAN....ingin memohon keprihatinan pihak antum dan antunna semua bg mengikhlaskan hati untuk mendermakan dana bagi penubuhan SEKOLAH RENDAH ISLAM AL AMIN KEMAMAN..

Pihak kami sangat berharap agar anda semua dapat memberi bantuan untuk penubuhan sekolah tersebut..Ini kerana pihak sekolah menengah telah menghadapi banyak masalah pendaftaran untuk sekolah kami ...sekolah kami juga telah di lemparkan pelbagai karenah2 pihak oleh pihak2 yang tertentu..

Sekolah Menengah dan Sekolah Rendah telah digabungkan kerana bangunan tidak mencukupi..Oleh itu,pihak kami memohon agar anda dapat membantu kami..Akibat drpd gabungan sekolah men. dan ren. pihak pelajaran sukar untuk memberi kelulusan untuk sekolah kami...jika kelulusan sekolah in tidak dapat diluluskan,sekolah kami akan ditutup,dan pelajar yang akan menghadapi Peperiksaan Besar spt ; UPSR,PMR,SPM tidak dapat diluluskan juga..

Kami sangat berharap anda semua membantu kami,kerana sekolah ini harapan pelajar2 semua..sekolah kami mendapat didikan yang sempurna tentang ISLAM...

0 comments: